eCaravan.cz

magazín o karavanech a karavingu

Reklama na autě? Vyberte si nápadité folie, které zaujmou

Propagace firmy a jejích služeb či produktů je pro úspěšné fungování dané společnosti velmi zásadní věcí. V dnešní době můžete své jméno do světa posílat na letácích, billboardech, v rámci product placementu v televizi, nebo třeba přes kyberprostor. Můžete spolupracovat s influencerem, který za peníze vychválí cokoliv, zaplatit si vyskakovací blikající banner nebo se k novým klientům dostat prostřednictvím nevyžádaných e-mailů. Ty ale většinou spadnou rovnou do spamu. A když ne, většina lidí je, stejně jako bannery, ani nerozklikne.

Dalším způsobem, jak se propagovat, je využít vlastní zdroje. Můžete umístit reklamu na budovu, kde má společnost sídlo. Jenže stačí to? Vzhledem k tomu, že reklama bude umístěna na jednom místě, rozhodně ne. Další možností, podle nás mnohem lepší, je umístění reklamy na firemní auta. Obrovskou výhodou je, že nemusíte platit žádný pronájem reklamních ploch a reklama je vidět všude po republice nebo dokonce po Evropě, podle toho, kam až vaše auta jezdí.

Proč umisťovat reklamní folie na auta?

Ať už umístíte reklamní folie na okna či boky firemních aut, zvětšíte váš dosah ohromným způsobem. V případě osobního vozidla je vhodným místem pro fólii i střecha auta, tam se ale umisťuje spíše logo nebo tematická fotografie. Na pojízdné reklamě je geniální to, že se nevtíravým a de facto pasivním způsobem připomenete všem řidičům i lidem, okolo nichž s polepeným autem projedete. Věděli jste, že mnoho řidičů při čekání na zelenou, nebo v zácpě přemýšlí nad svými resty?

Představte si, že sedíte v autě na semaforech a říkáte si, že už opravdu budete muset sehnat nějakou firmu na mytí oken, abyste skrz ně toho svítícího soba na zahradě letos na Vánoce vůbec viděli. Jenže nestíháte. Nebo se vám jednoduše nechce. Podíváte se do vedlejšího jízdního pruhu, kde stojí auto s reklamou na úklidovou firmu. Stačí, aby si potenciální klient zapamatoval jen část z vaší reklamy, dohledal vás na internetu a hned máte o zákazníka víc.

Možností provedení je až neuvěřitelně mnoho

Chcete-li svá firemní auta nechat polepit reklamní fólií, promyslete si, jaký rozměr by byl nejvhodnější – zda vám stačí jen menší rozměr do zadních oken, nebo necháte auto polepit i na bocích. Zvolte si tvrdší, ale tenčí fólii, která lépe odolá povětrnostním vlivům. Na výběr máte z matných, lesklých, adhezivních, litých, mléčných, reflexních a mnoha jiných folií.

Zvažte také, jestli vaše folie chcete nechat olaminovat či nikoliv. Co se týče barev, jsou moderní technologie připraveny splnit téměř každý požadavek, ať už v matném, lesklém či metalickém provedení. Některé folie, jako je například ta adhezivní, jsou vyrobeny za účelem opakované mnohočetné montáže a demontáže, a to dokonce bez jakéhokoliv lepidla. Tento typ polepu je tak ideální na pravidelné akce, jako je black friday nebo speciální vánoční nabídka. Folii jednoduše nalepíte, a jakmile přestane kampaň být aktuální, vyměníte ji za jinou, a za rok ji zas použijete.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web vyrobili ve Webklient.cz